دوربین مخفی زن تبهکار
سرگرمی و تفریح و بازی و دانلود و آموزش
 
رانندگان هوسران وقتی زن تبهکار را سوار می‌کردند نمی‌دانستند همه لحظات در حال تصویربرداری است.

وطن امروز : پکزن جوان با فریب طعمه‌هایش با موبایل خود بازی می‌کرد و به راحتی به فیلمبرداری می‌پرداخت.

چندی پیش مردی با مراجعه به دادسرای رسالت ادعا کرد در دام یک زن خیابانی و نقشه کلاهبرداری‌اش افتاده است.

این مرد گفت: «جمعه بود و هوا داشت تاریک می‌شد که در سیدخندان دختری را در حاشیه خیابان دیدم که خواست سوار خودرویم شود. از آنجا که تویوتا کمری دارم و مشخص است مسافرکشی نمی‌کنم، فهمیدم قصد دوستی دارد. نمی‌دانم چرا پا روی ترمز گذاشتم شاید با طلاق دادن همسرم احساس تنهایی شدیدی داشتم و همین باعث شد توقف کنم، آن زن سوار خودرویم شد و خیلی صمیمانه خودش را «نسیم» معرفی کرد. ظاهرش نشان می‌داد باید 35 سالی داشته باشد، لباس مرتبی داشت و شبیه زنان خیابانی نبود، همان ابتدا پرسیدم چرا خواسته سوار خودرویم شود و شنیدم در خانه با پدرش دعوا کرده و خیلی احساس تنهایی می‌کرد و چون نگاهمان به هم گره خورده بود تصمیم گرفته دست بلند کند».

وی افزود: «وقتی شنیدم او از شوهرش به‌خاطر هوو داشتن طلاق گرفته است احساس کردم می‌توانم به او اعتماد کنم و یک رابطه سالمی داشته باشیم و حتی اگر مناسب بود با هم ازدواج کنیم، ساعت‌ها در خیابان‌ها چرخیدیم، خیلی مودبانه حرف می‌زد و من سعی داشتم عاطفی باشم تا اینکه خواست به خانه‌ام بیاید یکه خوردم چرا که در نخستین برخورد نباید چنین تقاضایی می‌شد حتی من فرصت نکردم بگویم همسرم را طلاق داده‌ام، نخواستم بی‌احترامی شود و به سمت خانه‌مان رفتیم. جلوی در که رسیدیم ناگهان گوشی‌اش را برداشت و به آن خیره شد، بعد با ادعای اینکه اس‌ام‌اس دارد و باید به خانه خواهرش برود خواست او را به سیدخندان برسانم، پذیرفتم، شماره موبایل‌هایمان بین‌مان رد و بدل شد و او رفت».

 

این مرد شیک‌پوش که 28 ساله است، گفت: «فردای آن روزی پیامکی دریافت کردم که در آن اشاره شده بود فیلمی از من در اختیارشان است که اگر 5 میلیون تومان پرداخت نکنم با انتشارش آبرویم را خواهند برد، اعتنایی نکردم تا اینکه تماس جدی شد و مردی ادعا کرد فیلم رابطه من و زنی به نام «نسیم» را در اختیار دارد و خواست ایمیلم را بدهم تا برایم بفرستد. وقتی این کار را کردم فهمیدم «نسیم»‌در خودرویم فیلمبرداری کرده و آن را طوری مونتاژ کرده که همه تصور کنند من آن زن را به خانه‌ام برده‌ام. برخلاف تصور آن زن و مرد من اصلا نترسیدم و تصمیم گرفتم نزد پلیس رفته و شکایت کنم».

با ادعاهای مرد جوان، بازپرس دستور داد تا تیمی از پلیس به همراه طعمه زن کلاهبردار در یک قرار صوری نسیم را دستگیر کنند.

هنوز یک روز نگذشته بود که نسیم در همان سید‌خندان نزد مرد آشنا آمد تا 5 میلیون تومان پول را بگیرد ولی خیلی زود دستگیر شد. نسیم که باور نمی‌کرد مرد جسور راز وی را لو داده باشد وقتی پیش‌روی بازپرس ایستاد با گریه گفت: از وقتی طلاق گرفتم هرجا برای پیدا کردن کاری رفتم دست خالی بازگشتم تا اینکه تصمیم گرفتم برای پر کردن شکم تنها پسرم با این روش پول‌هایی به دست بیاورم.

وی افزود: سعی می‌کردم لباس‌های مناسب بپوشم و شبیه زنان خیابانی نباشم، شگرد خوبی بود. توانستم خیلی زود پول‌های زیادی بگیرم حدود 6 مرد به من پول دادند که البته یکی از آنها گفت کاری به فیلمش ندارد اما به‌خاطر نیاز من می‌خواهد کمک کند حتی همدیگر را ندیدیم و پول را هر ماه به حسابم واریز می‌کند.

این زن فریبکار درباره همدستش گفت: من همدستی ندارم از دستگا‌ه‌های تغییر صدا استفاده کردم که در اینترنت می‌فروشند همین!

بنابه گزارش  زن جوان در اختیار تیم پلیسی قرار گرفته تا با شناسایی طعمه‌هایش میزان کلاهبرداری‌های وی فاش شود و این در حالی است که دستگاه تغییر صدا نیز از کیف وی پیدا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:دوربین مخفی زن تبهکار ,
ارسال توسط اسماعیل عربی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
بهداشت و سلامت
امکانات جانبی

پیج رنک